poniedziałek, 6 marca 2017

DESZCZOWY PONIEDZIAŁEK- idealny na zdjęcia


Hej! Mimo, że pogoda nie dopisywała, udało nam się wyczarować dziś fajne zdjęcia. Zapraszamy do obejrzenia :) 


Poniedziałek+deszcz+szaro za oknem= nicmisięniechce. Na szczęście wyrwałam się z Kasią na fotki, co obudziło mnie do życia i działania.. :) Nie mogę doczekać się typowo wiosennych kadrów, które mam nadzieję już niebawem. Mimo, że zamiast słońca był deszcz, jemu też dałyśmy radę! :)










Dajcie znać, czy Wam się podobają :) 
Zapraszam też na mojego instagrama, tam jestem na bieżąco :) INSTA



10 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba. Przyjemnie się oglądało te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super te zdjęcia :) makijaż ma świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatyczne wyszły Wam te zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są dobre, jedyne czego mi brak to spojrzenie modelki prosto w soczewkę aparatu na drugim oraz przed ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się! Piękne, klimatyczne zdjęcia! Super, że trafiłam na Twojego bloga :)

    Obserwuję!
    Nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję i również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń