czwartek, 16 marca 2017

ALIEXPRESS #1


Hej! W dzisiejszym poście podzielę się z Wami moimi opiniami na temat produktów zamówionych na popularnej ostatnimi czasy stronie ALIEXPRESS (krótko mówiąc- tu znajdziesz wszystko czego dusza zapragnie) :) Zapraszam!

Już jakiś czas temu słyszałam o tej stronie, jednak jeśli mam przyznać się szczerze- nie przepadam za zakupami przez internet. Jestem typem osoby, która np. lubi dotknąć, zobaczyć, sprawdzić, dlatego też na początku byłam sceptycznie nastawiona. Oczywiście, ciekawość wygrała, więc usiadłam i dokładnie przeczytałam na co warto zwracać uwagę przy zamówieniu (wybierałam darmową wysyłkę, wysokie oceny, dobre opinie o sprzedawcy i ilość zamówień). Ku mojemu zaskoczeniu, jak dotąd ze wszystkich przesyłek jestem zadowolona, spełniają one moje oczekiwania. 

Opinie o ALIEXPRESS są podzielone, ponieważ nie zawsze paczki docierają, niekiedy są niekompletne czy po prostu kiepskiej jakości. Myślę, że jest to loteria i trzeba po prostu dobrze trafić, nie ma jednej konkretnej reguły. Inną sprawą są wszelkiego rodzaju podróbki znanych marek w niższych cenach (baaardzo często oglądam porównania kosmetyków i pędzli z ali na youtube).


U mnie padło na pędzle, case, sztuczne rzęsy, maseczki, eyeliner i gąbeczki do makijażu. Czekam jeszcze na 2 przesyłki, które pokażę w następnych wpisach. Łączny czas oczekiwania to ok 3-4 tyg.


1. Sztuczne rzęsy to zdecydowany strzał w dziesiątkę! Są miękkie i pięknie wyglądają na oku. Często oglądając filmiki makijażowe na yt słyszę o nich same dobre opinie (jak za kilka zł, jest to świetna sprawa dla osób, które chcą wypróbować czegoś nowego).


2. Case na telefon. Ładnie wykonany, dobrze przylega i ma ochronki na wejścia do ładowarki i słuchawek. Świetny wybór dla osób, które tak jak ja lubią co chwilę zmieniać obudowy, a nie chcą wydawać dużo pieniędzy. ;)


3. Eyeliner. Miał bardzo dobre opinie, więc z ciekawości zamówiłam za grosze. Z kosmetykami warto uważać, ponieważ tak naprawdę nie wiemy co dostajemy. Najpierw zrobiłam test na ręce, sprawdziłam zapach, jednak niczym nie różnił się od tych z drogerii. Bardzo łatwo mogę narysować nim piękną kreskę. 


4. Pędzle. Najbardziej na nie czekałam, ponieważ tak naprawdę nie wiedziałam czego się spodziewać. Ku mojemu zaskoczeniu, są dobrze wykonane, miękkie i fajnie się nimi pracuje. Wybrałam do oczu, ponieważ ciągle ćwiczę blendowanie. Sympatią obdarzyłam szczególnie największy puchaty pędzel i jego mniejsze odpowiedniki (wybaczcie zabrudzenie, ale musiałam ich użyć! :)). Jedyny minus to zapach, jednak po myciu i wyjęciu z paczki powoli się ulatnia.

Macie coś z ALIEXPRESS? Jeśli tak to polecacie czy raczej omijacie szerokim łukiem? Dajcie znać :)

11 komentarzy:

  1. Rzęsy mi się baaardzo spodobały. Nie słyszałam o nich wcześniej. Ciekawi mnie jak prezentują się na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam na odwrót, gdybym mogła wszystkie zakupy robiłabym przez internet, nie trzeba stać w kolejkach, ceny są dużo niższe i nie łazi za mną żaden namolny ochroniarz czy ekspedientka pytająca ciągle w czym pomóc:D na ali jest tak, że gdy raz coś zamówisz to już przepadasz haha, najczęściej zamawiam biżuterię, kolczyki, chokery itp ale także ozdoby do paznokci, biustonosze, pędzle i jakieś drobne gadżety, warto zapisać się na facebooku do grupy Aliexspres Polska, ludzie dodają opinie o swoich zakupach, a także pomagają w wyszukiwaniu interesujących nas rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy! Uwielbiam aliexpress. Ja mam z tej "strony" etui na telefon! A moja mama foremki do pierników.
    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobają mi się pędzelki i case ;) Raze dostałam zniszczone rzeczy z Aliexpress, ale dostałam zwrot kosztów. A tak to nie mogę narzekać, raczej jestem zadowolona ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na aliexpress to już zamawiam hurtem :D i jak na razie to tylko z dwóch rzeczy na ponad 100 nie byłam do końca zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. Omijam szerokim łukiem :D Ale fajne rzeczy sobie zamówiłaś.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również preferuje zakupy na tyle ile się da-przez internet, aczkolwiek czasem są rzeczy, które muszę dotknąć i pomacać. Do ali długo się przekonywałam i jakieś drobne produkty zamawiam.
    Super wyglądają te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzęsy mam i ja bo są całkiem dobre :) Zamówiłam też podobny zestaw pędzli ale te białe są dla mnie długie i słabo zbite ;/ Jak masz ochotę poznać resztę moich zakupów to zapraszam Cię do mnie :) Jest tam osobny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Aliexpress! Zwłaszcza ciuchy i aksesoria do kuchni lubię tam kupować. Jednak ostatnio skusiłam się i kupiłam pościel 3d. Nigdy jakoś mi się nie podobała, ale te co znalazłam, są genialne! I tak realistycznie wyglądają te wszystkie elementy. Zresztą, taniutka była, więc kupiłam. Ciekawe jak będzie wyglądać na żywo, bo dopiero czekam na przesyłkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam rzęsy z Ali, ale leżą, bo nie umiem zakładać ;( kupowałam już różne i lipa :D za każdym razem źle je przycinałam - albo za mało, albo za bardzo :D a kępki umiem przykleić tylko i wyłącznie na środku linii rzęs haha

    OdpowiedzUsuń